age

اینکه یک آدم در سن 19 سالگی به حرفها و رفتارهای 18 سالگی اش بخنند و آنرا حماقت بخواند کاملا قابل لمس است ، اما آیا اینکه یک آدم 40 ساله هم نسبت به کردارش در 39 سالگی چنین نظری دارد یا نه را فقط یک آدم 40 ساله میفهمد

نظرات 4 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

آدماهمیشه توهرسنی که باشن میتونن کارایی کنن که مدتی بعداونوحماقت فرض کنن و بهش بخندن.بستگی به آدمش داره!!!!

Mobina سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://rainymr.blogfa.com

قلم خوبی داری ...
فقط اینکه تو پستای دیگه ات یه جاهایی هی لحن نوشته ات تغییر میکنه انگار ...
معلومه تحت تاثیر چندتا نویسنده که دوسشون داری مینویسی ...
به هرحال من به شدت لایک میدم ...
بیشترترترم آپ کنی بهتره !
موفق باشی دوست خوبم :)

محبوبه یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

برای 40 سالگی به نظر وحشتناک میاد ولی سوال اینه که دقیقا از کجا به بعد وحشتناک میشه؟ از 30 سالگی؟ از 25 سالگی؟.. از کی؟ از کجا...

من فک میکنم این روند "حماقت خواندن رفتارهای گذشته" از یه سنی به بعد متوقف میشه. برای من که در حال حاضر 20 سالمه این روند خیلی کند شده ، تقریبا هیچکدوم از رفتارهای یک سال گذشتم به نظرم احمقانه نمیاد.

محبوبه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

ولی من دقیقا برعکس فک میکنم! ینی حس میکنم همیشه ادامه داره البته شدتش کم میشه ولی همیشه هست. البته نه ظرف یکسال ولی برای 5 یا 10 سال گذشته همیشه یه حس ساده لوحی ای به آدم دست میده ، فک میکنم البته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد