می گوید تقصیر اوست ، شوهرش هیچ چیزی برایش کم نگذاشته

دیگری اما میگوید ؛ مدام به او توهین میکند و حتی کتکش هم میزند!

من اما همچنان معتقدم ، عامل اغلب موارد "پشت کردن زنان به زندگی مشترک"(1) خود مردها هستند

هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که یک زن - با وجود داشتن همسری که به او احترام می گذارد ، همیشه پشتیبان اوست و همچنان او را به لحاظ عاطفی و جسمی اشباع میکند - به مرد دیگر فکر کند.

مردی هم که سعی نکند به اندازه ی کافی برای خانواده اش جذابیت داشته باشد ، محکوم به این است که در نهایت روزی خانواده اش به او پشت کنند - یا حداقل ته دلشان - دیگری را به او ترجیح دهند. این ؛ قانون طبیعت است.


(1) این عبارت بجای واژه "خیانت" که اغلب مذموم جلوه می کند آمده است. فکر میکنم جایگزین مناسب تریست.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد سجاد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

عاقا!
دو تا خط آخری از بس ریزه من نمیتونم بخونم!
مسئولش رسیدگی کنه

محمد سجاد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

داداش زدی وسط خال!
مختصر و جامع...
البته به نظر من 99.9 درصد تقصیر مرداستـــــ...
طرف میبینی زنشو از لحاظ مالی ساپورت میکنه اما از لحاظ روحی خیر,اصن زنشو آدم حساب نمیکنه
البته این توجیهی برای خیانت نیست...

محبوبه یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

به نظرت در مورد حالت عکسش هم اینی که تو میگی صادقه؟ یعنی مردی که میره سراغ روابط خارج از خانواده توی خونه کمبود داره؟ طرز فکرت درباره ی خانم ها برام جالب بود ، تا حالا کسی اینو نگفته بود!

من فک میکنم زنها اگه از عشق طرف مقابلشون حصول اطمینان کنن و یک سری نیازهای حداقلی شون برطرف بشه عموما طرف کس دیگه ای نمیرن. در مورد مردها هم غالبا همینطوره، اما همیشه اینطور نیست. مردها ممکنه بدون هیچ کمبود خاصی ، دلشون یکی دیگه بخاد!

محبوبه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

حس تنوع طلبی..

مردها به صورت ذاتی میل به نظام چند همسری دارن

اسطوره دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://oos2re.blogsky.com

من با 99 درصد مخالفم
70-30 منطقی ترین درصده فکر کنم
زنا هم دنبال جلب توجهن دوست دارن قطار قطار مردا دنبالشون راه بیوفته هر چند که شوهر هم داشته باشن
به بهانه دوست ساده شدن خودشونو قاطی رابطه های کثیفی میکنن

مریم چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

موافقم :-)

اوپس! وکیل دادگستری با آدم موافق باشه دیگه حرفی نمیمونه برا گفتن. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد